Co jeść na poprawę nastroju ?


Dieta i sposób żywienia to tylko jeden z elementów sposobów pomocy chorych z depresją ale chyba najprostszy …..😉
Co jeść na poprawę nastroju?❣️😀❣️
👍Nasz sposób odżywiania i styl życia znacząco wpływają na zdrowie. To co jemy może mieć również wpływa na nasz nastrój.
👍Właściwa dieta w depresji jest nie bez znaczenia, ponieważ istnieje zależność między dietą ubogą w wartościowe składniki a rozwojem tej choroby.
👍Dlatego dieta przy depresji, poprawiająca nastrój i niwelująca apatię, powinna być bogata w kwasy tłuszczowe omega-3, kwas foliowy, witaminę B12, cynk, selen i żelazo oraz witaminę D3. Istnieje silny związek pomiędzy dietą a nastrojem.
👍Warto zatem przyjrzeć się swojemu talerzowi i zastanowić się, czy możemy w nim coś poprawić. Odpowiednio skomponowana dieta oraz równowaga wymienionych składników pomoże w okresach obniżonego nastroju.

A czy zastanawiałeś się kiedy nasze jelita są szczęśliwe i informują o tym mózg???  Czy mikroby wpływają na nasz mózg? Na sposób myślenia? Czy stan naszych jelit naprawdę wpływa na nasz nastrój? zapraszam do lektury❣

https://www.focus.pl/artykul/probiotyki-na-depresje-i-autyzm-mikroby-wplywaja-na-nasz-nastroj-myslenie-i-duzo-duzo-wiecej-niz-sadzilismy

Previous Romantycznie i zdrowo
Next Skąd te witaminy?

No Comment

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *