DOMOWE METODY ZMIANY NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH


Jedną z najważniejszych rzeczy mających wpływ na nasze zdrowie są dobre nawyki żywieniowe. Dzięki nawykom podejmujemy codzienne decyzje dotyczące naszego żywienia i zdrowia. 

Wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych należy zacząć od zmian w swojej głowie. Prawidłowe  pozwalają na zachowanie wagi w normie i gwarantują dobre samopoczucie.

  • Codzienne pij rano szklankę  cieplej wody z cytryną – jeden ze sposobów na zrzucenie zbędnych kilogramów, ma działanie oczyszczające i pozwala w naturalny sposób pozbyć się szkodliwych toksyn z organizmu. Można dodać małą łyżeczkę miodu.
  • Czytaj etykiety.
  • Zamień duże talerze na małe – zbyt duże talerze w stosunku do potrawy mogą działać na podświadomość – możemy postrzegać danie jako zbyt małe i nie odmawiać sobie kolejnych dokładek.
  • Trzymaj w kuchni żywność zdrową dla serca – orzechy, pestki, siemię lniane, migdały – możemy je użyć do posypania sałatki lub zjeść jako zdrową przekąskę.
  • Nie kupuj i nie trzymaj w domu produktów wysokotłuszczowych, wysokoprzetworzonych i z dużą ilością cukru i soli.
  • Zamień  masło do chleba na pasty warzywne.
  • Pokochaj warzywa.
  • Stosuj zioła i przyprawy warzywne zamiast soli.
  • Jedz regularnie, często i niewiele.
  • Pij dużo wody,
  • Znajdź czas na posiłek, nie spiesz się, delektuj się jedzeniem.
Previous MNIEJ SOLI
Next ZDROWE TECHNIKI KULINARNE

No Comment

Leave a reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzynaście + 9 =