Post przerywany


Processed with MOLDIV

馃摙馃摙 Jednym ze sposob贸w na obni偶enie masy cia艂a i schudni臋cie jest post przerywany馃専馃専馃専
馃憤Intermittent fasting (IF) to spos贸b 偶ywienia lub odchudzania, kt贸ry dzia艂a na zasadzie naprzemiennego poszczenia i jedzenia racjonalnie.
馃憤s膮 r贸偶ne schematy g艂od贸wek – 艣redni czas trwania to 14 do 48 godzin.
馃憤Post odbywa si臋 w wybrane dni tygodnia lub w ci膮gu ustalonych godzin w ci膮gu doby.
馃憤jeden z popularnych modeli to dieta 5:2, czyli przez 5 dni w tygodniu je si臋 normalnie, a 2 dni nale偶y po艣ci膰 lub w mniej restrykcyjnej formie – spo偶ywa si臋 nie wi臋cej ni偶 500 kcal.
馃憤inny schemat to LGP, czyli Lean Gains Protocol – w ci膮gu doby mamy 8-godzinne okienko 偶ywieniowe, w kt贸rego trakcie zjada si臋 dzienny przydzia艂 kalorii, potem nast臋puje post 16-godzinny.

Uwaga 馃摙 nale偶y tylko pami臋ta膰, ze racjonalna dieta nie znaczy 偶e jemy wszystko w nieograniczonej ilo艣ci馃槈

馃摙 Co mo偶emy zyska膰?

馃専Spadek masy cia艂a u os贸b z nadwag膮.
馃専Zapewnienie narz膮dom trawiennym czasu na regeneracje i odpoczynek.
馃専Zwi臋kszenie wra偶liwo艣ci tkanek na insulin臋, poprawa gospodarki glukozowo-insulinowej.
馃専Poprawa profilu lipidowego.

 

Previous Bak艂a偶an ... przeciwstarzeniowy afrodyzjak
Next Jedzenie do pracy

No Comment

Leave a reply

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *